loading...
ایران هالیود | عکس های بازیگران
negar بازدید : 174 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

نرگس محمدی (ستایش): اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است. آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم...
*برای مشاهده خلاصه و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید*

 

 

 

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش 2» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب در شمال کشور به پایان رسید و عوامل این سریال اکنون تصویربرداری در تهران را آغاز کرده‌اند.
داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی و ... در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    زیر مجموعه های ما
    http://up.ir-hollywood.yourcamp.ir/up/cinamayour/sms.jpg

    http://up.ir-hollywood.yourcamp.ir/up/cinamayour/movies.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 323
  • بازدید کلی : 14,264
  • کدهای اختصاصی